martes, 27 de noviembre de 2018

Lexiko Politikoa

Duela egun batzuk argitaratutako albistearen harira, “Barakaldo zerga barik geratu da EAJren ‘autismo politikoa’ dela-eta” zer esan nahi dut: Batzuetan, politikan eta gure eguneroko jardunean, pentsatu gabe hainbat “esamolde” erabiltzen ditugu, gure helburuei batere laguntzen ez dituztenak eta zenbait pertsona eta kolektibo mindu ditzakegula ahazten dugu, nahiz eta gure asmoa inor gutxiestea ez izan. 

Hori izan da nire kasua, “autismo politiko” adierazpena erabili nuen prentsa ohar batean. Barkamenak eskatzea baino ez zait geratzen. Horrez gain, askotan okertzen naizen heinean, eskertu nahi dizkizuet kritika konstruktiboak egiten dituzuen guztioi. 

Hala ere, zerbait positiboa atera dut hanka sartze honetatik: autismoaren errealitatera hurbildu nau eta lengoaia inklusiboaren aldeko ahalegin handiagoa egin behar dugula erakutsi dit.

Eder Alvarez Rivera 
Portavoz de Irabazi Barakaldo


Léxico Político

Al hilo de la noticia publicada hace unos días bajo el título “Barakaldo se queda sin impuestos por el “autismo político” del PNV, me gustaría decir lo siguiente: 

Algunas veces, tanto en la actividad política como en la vida diaria, utilizamos algunas “expresiones” o frases que no contribuyen en absoluto a nuestros objetivos y olvidamos que podemos herir a personas y colectivos, sin que sea para nada nuestra intención hacer de menos a nadie. 

Ese ha sido mi caso, utilicé el término “autismo político” en una nota de prensa. Sólo me queda pedir disculpas. Me equivoco muchas veces, por ello, os agradezco todas las críticas constructivas que me habéis hecho llegar. 

Aun así, puedo decir que he sacado algo positivo de esta metedura de pata: me ha servido para acercarme a la realidad del autismo y me ha enseñado que aún queda mucho por hacer en el ámbito del lenguaje inclusivo. 

Eder Álvarez Rivera 
Portavoz de Irabazi Barakaldo

No hay comentarios:

Publicar un comentario